vrijdag 16 augustus 2013

Essence express dry drops

Heb jij er ook wel eens last van, dan lak je je nagels en dan drogen ze niet snel? Essence heeft er al een tijdje een oplossing voor bedacht: namelijk een drogertje voor je nagels! Ik gebruik het nu al een tijdje, en ik vind de Essence nail art express dry drops prima z'n werk doen. En het geeft ook nog is een mooie glans op je nagels, en is makkelijk met het pipetje aan te brengen. Ik merk toch dat het een best groot verschil is wanneer ik deze druppels gebruik of niet. En voor €1,99 vind ik het een goed product :) Het enige nadeel is wel dat het best snel opgaat, niet mega snel maar gewoon best snel. Maar het is wel ideaal als je je nagels hebt gelakt. En je ergens heen moet, en je bijna geen tijd meer hebt, dat je nagels toch binnen no time droog zijn!



 

Geen opmerkingen: